Kurvannya

Összegzés

2014.09.29. 09:38 | _drc_ | 1 komment

Régen fordultam már elő erre -- olyan érzés ez, mint amikor a kapitány évek múltán visszatér elsüllyed hajója roncsait szemlélni. Történt közben ez-az, amiről ez a napló nem tud, de mindegy.

Létünk újra alámerül tíz-tizenöt vagy húsz évre, lehet, hogy sosem érem meg a boldog napot, amikor társadalomépítő munkába kezd a magyar nép ahelyett, hogy szisztematikusan butított és önmaguktól is butuló tagjai egy-egy korbácsrángásnak örülve -- hogy nem épp az ő hátukon csattan -- hűsgéesküt fogadjanak egy önjelölt, diktatórikus hajlamú, a mesteri politikai hadakozáson kívül semmi máshoz nem értő, minden jogintézményünket a politikai harc eszközévé lefokozó senkinek, aki aztán a maffiacsaládokra emlékezető módon szervezett bandájával minden kulcspozíciót elfoglalva valójában is uralkodjon a plebsz felett és együtt megnyomrítsák a tulajdon orruknál távolabb látókat és a szellemi rabszolgák életénél többre vágyókat.

Mert sajnos ez ma Magyarország.

.

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvannya.blog.hu/api/trackback/id/tr486740683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rás · http://ras2.blog.hu 2014.12.15. 23:11:36

Na, ez most igazán érdekes volt. Gondoltam, törlöm a kedvencek közül a Kurvannyát, mert minek legyen ott, de azért - nosztalgiából - mégis előbb rákattintottam. És nocsak! Egyszerre két "új" bejegyzést is találtam. Előbb a decemberit olvastam, aztán a szeptemberit, és jól szórakoztam azon, hogyan váltja fel a szeptemberi reménytelenséget a változás reményének decemberi hajnalpírja. :)
Ja! És örülök, hogy blogolsz.
süti beállítások módosítása