Kurvannya

Közúti idomítás

2010.10.06. 19:28 | _drc_ | Szólj hozzá!

avagy néha a normális úrvezető esze is elmegy

és olyat  cselekszik, amit utóbb szégyell


Nem vagyok szabálytalan az úton, mostanában -- mióta szigorúbban büntetik -- már gyorshajtani sem merek, de ennek ellenére is előfordul, hogy belémkötnek. Ilyenkor megpróbálok a lehető legelőzékenyebben eljárni, kikerülni a veszélyhelyzetet, előre menekülni vagy fékezni, de a baromállatokkal sajnos nehéz bánni, és ha nekikezdenek hepciáskodni, akkor nekem is nehezen marad alacsony a vérnyomásom.

Tegnapelőtt hazafelé jövet egy piros lámpánál megállt előttem egy szürke Mitsubishi Colt. Integetett a szentem, mutogatott fel-le, hogy nem tetszik neki a fényszóróm beállítása, úgyhogy kiszálltam és odaléptem hozzá, hogy mi a probléma. Erre felhúzott ablaknál ordibál velem, mintha az anyját öltem volna meg, hogy seggfej vagyok, mert rajta hagytam a reflektort. Visszamegyek a kocsiba, ellenőrzöm, de nem.  Tudom, hogy nagy a fény, mert  halogén (xenon) izzót használok, de eddig csak neki volt túl fényes -- 4 fokozaton tompítható a lámpa, 0-nál semmi tompítás, 3-nál maximális és az én kocsimban 3-ra van tekerve a cucc, sajnálom, ha az ő szeme ilyen érzékeny, de senkinek sem muszáj vezetni, ha nem bírja.

a kép illusztráció

A következő pirosnál újra integet, de már vadabbul, mutogatja a középső ujját is. Erre reagálva bevillantom neki a refit, hogy térjen már az eszére; ha reflektorral mennék, semmit se látna. A jószág lehúz jobbra, mintha meg akarna állni és integet, hogy menjek el mellette. Elmegyek. Erre szelősen kivág a mögöttem jövő elé és  felnyomja a reflektor, a szemem meg majd kiég, alig látok valamit. (Balra iskola, jobbra szórakozóhely.) Satufék.

A tükörből még látom, hogy jobbról akar megelőzni egy parkoló autó mellett, de nincs elég helye, büntiből és mert nekem is felforrt az agyvizem rárántom a kormányt, mire  ő is fékez -- szerencsére. Egy lány közben előttem lép le a járdáról, mert azt hiszi, azért álltam meg, hogy ő átmehessen az úton.

Nem, nem bántam meg, de szégyellem, hogy kihozott a sodromból. Nektek volt már olyan közlekedési élményetek, amikor valaki direkt szemétkedett veletek? Hogy történt?

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvannya.blog.hu/api/trackback/id/tr372351401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása