Kurvannya

Kassa, Košice vagy Kaschau

2010.04.13. 11:49 | _drc_ | Szólj hozzá!

... nekem természetesen Kassa, mert én is otthon vagyok*.

Már egy ideje forgatjuk a fejünkben, hogy el kellene menni Kassára, mert egyrészt szép,  másrészt pedig mert Principessámból hozzám hasonló büszke szocdem liberális lájt nackót szeretnék nevelni (kevés gondom lesz vele, sőt: tkp. ő nevel engem), és ehhez elengedhetetlenül fontos néhány felvidéki (vagy ha úgy tetszik jobban, akkor dél-szlovákiai) túra. Az első ilyenünk lenne ez a kassai.

Abban, hogy hogyan jutunk oda és mit érdemes megnézni természetesen nem kérek sok segítséget, nagyjából ugyanis tudom, viszont abban, hogy mikor érdemes odamenni,  milyen árak vannak arrafelé, mennyibe kerül egy-egy belépő, hol jó ebédelni vagy meginni egy-két korsó sört annál inkább, mivel régen jártam már arrafelé, még azelőtt, hogy euróövezet lett. Főleg viszonylag friss, személyes tapasztalaton alapuló, szükség esetén akár élményanyaggal is alátámasztott ajánlókat várok, guglizni, útikönyvet olvasni tudok illetve szoktam magam is.

Minden segítséget előre is köszönök.

_________________________________

*Utalás egy családi legendánkra, amelyben a Ceaușescu-érában a nagyváradi múzeumnál foglalkoztatott, egyébként székely származású ornitológus ezt válaszolta főnökének, egy történész végzettségű román embernek, amikor az hirtelen nacionalista rohamában kijelentette, hogy itt ő van otthon. A mondat eredetileg valahogyan így szólt:

"Ha az igazgató úr történelem szakot végzett, akkor tudja, hogy én is itthon vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvannya.blog.hu/api/trackback/id/tr491917161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása